تُـــــــــــــــــــــــــــــــرنج
تُـــــــــــــــــــــــــــــــرنج

تُـــــــــــــــــــــــــــــــرنج

گره چینی

پنجره مشبک کاری شده

پنجره 

مشبک کاری شده 

اثر شماره دو

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 16:00

سلام.خسته نباشی داداش کارهات واقعا تمیزه.من مشهد هستم اینجا کارگاه کوچیکی دارم که خودم تنها کار میکنم و تخت و پنجره گره چینی درست میکنم.تقریبا مثل شما ولی نه به این تمیزی.میخاستم ببینم اجازه هست از عکس های اینجا و لنزو، تون استفاده کنم یانه.اگه منفی بود بی زحمت بهم یک ایمیل به ای دی م بده ممنون.خسته نباشین

علیرضا دلریش نیا چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 08:58

سلام دوست عزیز واقعا کارت خیلی درسته. ای کاش زودتر از اینها سایتو راه اندازی می کردی.به دوستانم می فرستم.

سلام :) ممنونم
خب حالا بفرستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد